Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10502
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2025-02-07T14:10:23Z-
dc.date.available2025-02-07T14:10:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЗайченко Н. І. Постать Мануеля Коссіо у педагогічному дискурсі Лоренсо Лузуріаги. // International scientific-practical conference “Science, education, technology and society: global trends and regional aspects”: conference proceedings (Tampere, Finland, January 9, 2025). Tampere, Finland: Scholarly Publisher ICSSH, 2025. Р. 11-13.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10502-
dc.description.abstractНа погляд Лоренсо Лузуріаги, саме Мануель Коссіо був найяскравішим представником іспанської реформаторської педагогіки, ініціатором модерних педагогічних ідей. Наприклад, у його відомому дискурсі “Учитель, школа та навчальний матеріал” (Мадрид, 1910) йшлося про необхідність зміни характеру навчання з пасивного, рутинного на активний, живий, зокрема, педагог наголошував: “освічена людина – не та, яка знає, а та, яка вміє робити і шляхом діяльності втілює в життя ідеї”.en_US
dc.publisherInternational scientific-practical conference “Science, education, technology and society: global trends and regional aspects”en_US
dc.subjectпостать Мануеля Коссіоen_US
dc.subjectпедагогічний дискурсen_US
dc.subjectЛоренсо Лузуріагиen_US
dc.titleПостать Мануеля Коссіо у педагогічному дискурсі Лоренсо Лузуріагиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Постать Мануеля Коссіо.pdf231,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.