Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10502
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зайченко, Наталія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-07T14:10:23Z | - |
dc.date.available | 2025-02-07T14:10:23Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Зайченко Н. І. Постать Мануеля Коссіо у педагогічному дискурсі Лоренсо Лузуріаги. // International scientific-practical conference “Science, education, technology and society: global trends and regional aspects”: conference proceedings (Tampere, Finland, January 9, 2025). Tampere, Finland: Scholarly Publisher ICSSH, 2025. Р. 11-13. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10502 | - |
dc.description.abstract | На погляд Лоренсо Лузуріаги, саме Мануель Коссіо був найяскравішим представником іспанської реформаторської педагогіки, ініціатором модерних педагогічних ідей. Наприклад, у його відомому дискурсі “Учитель, школа та навчальний матеріал” (Мадрид, 1910) йшлося про необхідність зміни характеру навчання з пасивного, рутинного на активний, живий, зокрема, педагог наголошував: “освічена людина – не та, яка знає, а та, яка вміє робити і шляхом діяльності втілює в життя ідеї”. | en_US |
dc.publisher | International scientific-practical conference “Science, education, technology and society: global trends and regional aspects” | en_US |
dc.subject | постать Мануеля Коссіо | en_US |
dc.subject | педагогічний дискурс | en_US |
dc.subject | Лоренсо Лузуріаги | en_US |
dc.title | Постать Мануеля Коссіо у педагогічному дискурсі Лоренсо Лузуріаги | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Постать Мануеля Коссіо.pdf | 231,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.