Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10502
Назва: Постать Мануеля Коссіо у педагогічному дискурсі Лоренсо Лузуріаги
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: постать Мануеля Коссіо
педагогічний дискурс
Лоренсо Лузуріаги
Дата публікації: 2025
Видавництво: International scientific-practical conference “Science, education, technology and society: global trends and regional aspects”
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Постать Мануеля Коссіо у педагогічному дискурсі Лоренсо Лузуріаги. // International scientific-practical conference “Science, education, technology and society: global trends and regional aspects”: conference proceedings (Tampere, Finland, January 9, 2025). Tampere, Finland: Scholarly Publisher ICSSH, 2025. Р. 11-13.
Короткий огляд (реферат): На погляд Лоренсо Лузуріаги, саме Мануель Коссіо був найяскравішим представником іспанської реформаторської педагогіки, ініціатором модерних педагогічних ідей. Наприклад, у його відомому дискурсі “Учитель, школа та навчальний матеріал” (Мадрид, 1910) йшлося про необхідність зміни характеру навчання з пасивного, рутинного на активний, живий, зокрема, педагог наголошував: “освічена людина – не та, яка знає, а та, яка вміє робити і шляхом діяльності втілює в життя ідеї”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10502
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Постать Мануеля Коссіо.pdf231,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.