Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1049
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриленко, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-03-24T15:40:41Z-
dc.date.available2020-03-24T15:40:41Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1049-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано питання ґенези початкової освіти в Україні у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. як історико-педагогічної проблеми; наведено результати вивчення історіографічних джерел, окреслено методологічні підходи, визначено перспективи у дослідженні початкової освіти зазначеного періоду.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки / Луган. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка. Луганськ, 2012. № 15, ч. 1. С. 234–240.en_US
dc.subjectзагальна середня освітаen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.titleРОЗВИТОК ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХХ – НА ПОЧАТКУ ХХІ СТ. ЯК ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМАen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf136.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.