Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1049
Назва: РОЗВИТОК ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХХ – НА ПОЧАТКУ ХХІ СТ. ЯК ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Автори: Гавриленко, Тетяна Леонідівна
Ключові слова: загальна середня освіта
молодші школярі
початкова освіта
Дата публікації: 2012
Видавництво: Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки / Луган. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка. Луганськ, 2012. № 15, ч. 1. С. 234–240.
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізовано питання ґенези початкової освіти в Україні у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. як історико-педагогічної проблеми; наведено результати вивчення історіографічних джерел, окреслено методологічні підходи, визначено перспективи у дослідженні початкової освіти зазначеного періоду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1049
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf136.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.