Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1048
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHavrylenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2020-03-24T15:38:02Z-
dc.date.available2020-03-24T15:38:02Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1048-
dc.description.abstract. The article highlights the peculiarities of differentiation of education in primary school in Ukraine in the mid 80's – early 90's of XX century. It displays such forms of differentiation as external (realized through the functioning of various types of educational establishments to obtain basic education and organize different types of classes in the structure of general school depending on the readiness of children to school and their mental development) and internal (realized at class level); they were actual during the outlined period in line with the democratic changes in education at the national level.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherActual aspects of pedagogy and psychology of elementary education : materials of the international scientific conference on April 18–19, 2016. Prague, 2016. Р. 8–13.en_US
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.subjectUkraineen_US
dc.subjectdifferentiation of educationen_US
dc.subjectexternal differentiationen_US
dc.subjectinternal differentiationen_US
dc.titleDIFFERENTIATION OF EDUCATION IN PRIMARY SCHOOL IN UKRAINE DURING THE PERIOD OF DEMOCRATIC CHANGE IN EDUCATIONAL INDUSTRY (mid 80's – early 90's of XX century)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
118.pdf313.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.