Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10485
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грищенко, Світлана Владиславівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-05T12:19:20Z | - |
dc.date.available | 2025-02-05T12:19:20Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Грищенко С. Специфіка проведення соціально-педагогічного експерименту. Теорія і методика професійної освіти : колективна монографія. Редакційна колегія: С. В. Грищенко, О. О. Лілік, І. В. Бужина, Н. Н. Завидівська, О. І. Завидівська. 2024. Чернігів : Десна Поліграф, 2024. Вип. 2. С. 160-176. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10485 | - |
dc.description.abstract | Одним із завдань вітчизняної соціальної педагогіки та соціальної роботи в теорії та практиці є виявлення тих закономірностей, що можуть бути віднайдені за допомогою науково обґрунто- ваного та проведеного соціально-педагогічного експерименту. Сучасні соціально-педагогічні експериментальні дослідження є складовою теоретико- пізнавальної практики соціальної сфери. Експеримент – одна з сфер соціально-педагогічної практики. Необхідність використання емпіричного методу соціально-педагогічного дослідження актуалізується в сучасних умовах модернізації системи освіти в Україні, завдяки пошуку інновацій в діяльності вітчизняних закладів освіти. Успішному розв’язанню цієї проблеми значною мірою сприяє аналіз методології соціальної педагогіки і соціальної роботи. Мета статті (розділу) – проаналізувати специфіку проведення соціально-педагогічного експерименту. Дослідження специфіки соціально-педагогічного експерименту полягає у створенні спеціальних експериментальних ситуацій для формування заданої якості в процесі соціально-педагогічної діяльності. Висновки. 1. Основна роль соціально-педагогічного експерименту полягає у встановленні об’єктивно існуючих зв’язків між явищами, тенденцій розвитку соціально-педагогічного процесу. 2. Вимоги до соціально-педагогіч- ного експерименту: точний опис умов експерименту; цілеспрямоване ство- рення певних спонукальних стимул-реакцій у даній ситуації; спостереження за результатами поведінки, що були викликані цими стимул-реакціями або супроводжують їх. 3. Соціально-педагогічний експеримент можна повторю- вати, відтворювати як з даною групою або даною особою через певний проміжок часу, так і з іншими випробовуваними в інших соціально-педаго- гічних умовах. 4. Сутність соціально-педагогічного експерименту полягає в тому, що він ставить явище, яке вивчається, у певні соціально-педагогічні умови, створює навмисно організовані ситуації. 5. С пецифіка соціально- педагогічного експерименту полягає у створенні спеціальних експери- ментальних ситуацій для формування заданої якості, у моделюванні соціально-педагогічної діяльності як зразка для соціально-педагогічної практики, у повторенні експерименту в різних умовах. 6. В умовах, коли спеціальні соціально-педагогічні зміни організовуються в експериментальних групах, і не здійснюються в контрольних, з’являється можливість порівняти одержані результати. | en_US |
dc.publisher | Теорія і методика професійної освіти : колективна монографія | en_US |
dc.subject | експеримент | en_US |
dc.subject | соціально-педагогічне дослідженн | en_US |
dc.subject | соціально-педагогічний експеримент | en_US |
dc.subject | педагогічний експеримент | en_US |
dc.subject | соціально- педагогічні умови | en_US |
dc.title | Специфіка проведення соціально-педагогічного експерименту | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Специфіка проведення соціально-педагогічного експерименту.pdf | 373.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.