Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10483
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шеремет, Олег Семенович | - |
dc.contributor.author | Єфремова, Олена Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-05T12:07:52Z | - |
dc.date.available | 2025-02-05T12:07:52Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Шеремет О., Єфремова О. Організаційно-правові засади реформування вищої юридичної освіти. Теорія і методика професійної освіти : колективна монографія. Редакційна колегія: С. В. Грищенко, О. О. Лілік, І. В. Бужина, Н. Н. Завидівська, О. І. Завидівська. 2024. Чернігів : Десна Поліграф, 2024. Вип. 2. С. 121-132. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10483 | - |
dc.description.abstract | Модернізація та якісна перебудова освітнього процесу в юридичних закладах вищої освіти необхідна для забезпечення високого рівня підготовки та використанні сучасних інформаційних засобів у процесі професійної підготовки майбутніх юристів. Вища юридична освіта в освітньому процесі бакалаврату та магістратури потребує поєднання освітньої, наукової та інноваційної діяльності, що прискорить входження України до міжнародного освітнього простору. До основних завдань закладів вищої юридичної освіти належить провадження на високому рівні освітньої діяльності, спрямованої на здобуття особами вищої освіти відповідного ступеня за обраними спеціальностями, формування особистості майбут- нього правника спеціальності 081 «Право». Методологія дослідження. Методологія дослідження ґрунтувалася на розумінні організаційно-правових засад реформування вищої юридичної освіти в Україні. Мета статті – схарактеризувати організаційно-правові засади реформування вищої юридичної освіти в Україні. Висновки. 1. Правнича професія спрямована відповідно до Конституції України на утвердження верховенства права, захист прав і свобод людини та підтримання публічного обвинувачення в інтересах суспільства. 2. Реформу- вання системи вищої юридичної освіти потребує радикальних змін в освітньому процесі, використання інноваційних технологій, методів і засобів навчання. 3. Здобувачі вищої юридичної освіти мають бути компетентними та креативними фахівцями, що не лише володіють професійними юридич- ними знаннями й набули певних практичних навичок. 4. Фахова підготовка майбутнього фахівця-правознавця вимагає впровадження в освітній процес сучасних інноваційних підходів, методик і технологій. 5. Викладачі, які працюють в закладах вищої юридичної освіти мають розвивати власні професійні знання і компетентності. 6. Сучасна вища юридична освіта в освітньому процесі бакалаврату та магістратури потребує поєднання освітньої, наукової та інноваційної діяльності, що прискорить входження України до міжнародного освітнього простору. | en_US |
dc.publisher | Теорія і методика професійної освіти : колективна монографія | en_US |
dc.subject | правнича освіта | en_US |
dc.subject | вища юридична освіта | en_US |
dc.subject | здобувачі вищої освіти | en_US |
dc.subject | бакалаврат | en_US |
dc.subject | магістратура | en_US |
dc.title | Організаційно-правові засади реформування вищої юридичної освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Організаційно-правові засади реформування вищої юридичної освіти.pdf | 343.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.