Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10482
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грищенко, Олександра Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-05T12:01:06Z | - |
dc.date.available | 2025-02-05T12:01:06Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Грищенко О. Організаційні засади удосконалення вищої юридичної освіти в Україні. Теорія і методика професійної освіти : колективна монографія. Редакційна колегія: С. В. Грищенко, О. О. Лілік, І. В. Бужина, Н. Н. Завидівська, О. І. Завидівська. 2024. Чернігів : Десна Поліграф, 2024. Вип. 2. С. 146-159. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10482 | - |
dc.description.abstract | Постановка проблеми. Організаційні засади удосконалення вищої юридичної освіти в Україні мають свою специфіку. Вища юридична освіта має бути направленою на здобуття професії юриста та конкурентних переваг в реалізації майбутнього правника в цій професії. З цією метою здобувачам вищої юридичної освіти спеціальності 081 «Право» має забезпечуватися: надання необхідних компетентностей у відповідній послідовності та систематизації; надання практичних навичок, зокрема шляхом участі в реальних ситуаціях, пов’язаних з юриспруденцією; застосування психо- логічних установок для формування гуманістично орієнтованого юриста; адекватна перевірка та оцінка здобутих компетентностей. Методологія дослідження. Методологічний та теоретичний аспекти дослідження є взаємопов’язаними складовими концепції дослідження. Концепція дослідження ґрунтувалася на розумінні організаційних засад удосконалення вищої юридичної освіти в сучасній Україні як складного утворення, що охоплює широке коло взаємозв’язаних правових, організаційних, соціальних і педагогічних проблем. Мета статті – проаналізувати організаційні засади удосконалення вищої юридичної освіти в Україні. Висновки. 1. З метою удосконалення вищої юридичної освіти в Україні слід встановити високі вимоги до закладів вищої освіти, які надають таку освіту. 2. Існує потреба у впровадженні реального стажування здобувачів вищої юридичної освіти. 3. Адаптувати правила проходження докторських шкіл (аспірантури) та докторантури відповідно до українських реалій. 4. Складовою удосконалення вищої юридичної освіти в Україні повинно стати підвищення ефективності правозастосовної практики кримінального законодавства в частині покарання неповнолітніх. 5. Здобувачі вищої юридичної освіти мають уміти доводити, що для отримання навичок практичної юридичної діяльності юристам необхідно зважати на інструментальну сторону законодавчої техніки. | en_US |
dc.publisher | Теорія і методика професійної освіти : колективна монографія | en_US |
dc.subject | організаційні засади | en_US |
dc.subject | вища юридична освіта | en_US |
dc.subject | добувачі вищої освіти | en_US |
dc.subject | майбутні юристи | en_US |
dc.subject | бакалаврат | en_US |
dc.subject | магістратура | en_US |
dc.title | Організаційні засади удосконалення вищої юридичної освіти в Україн | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Організаційні засади удосконалення вищої юридичної освіти в Україні.pdf | 353.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.