Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10481
Назва: Мультимедіа як спектр інформаційних технологій, призначених для підвищення ефективності освітнього процесу здобувачів освіти
Автори: Носовець, Наталія Михайлівна
Мисливець, Юрій
Калмиков, Олександр
Ключові слова: освітня діяльність
мультимедіа
заклад освіти
мультимедійні технології
інновації
Дата публікації: 2024
Видавництво: Теорія і методика професійної освіти : колективна монографія
Бібліографічний опис: Носовець Н., Мисливець Ю., Калмиков О. Мультимедіа як спектр інформаційних технологій, призначених для підвищення ефективності освітнього процесу здобувачів освіти. Теорія і методика професійної освіти : колективна монографія. Редакційна колегія: С. В. Грищенко, О. О. Лілік, І. В. Бужина, Н. Н. Завидівська, О. І. Завидівська. 2024. Чернігів : Десна Поліграф, 2024. Вип. 2. С. 133-145.
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах інформатизації освіти в Україні великої уваги потребує проблема створення оптимальних умов для впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у освітній процес закладів освіти. Проблема створення оптимальних умов для впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у освітній процес закладів освіти потребує великої уваги. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освіту відкриває нові можливості для реалізації принципово нових форм і методів навчання, спрямованих на підвищення якості та ефективності навчання учнів. Одним з найбільш перспективних напрямів розвитку інформаційно-комунікаційних технологій є мультимедійні технології, які відкривають можливості для представлення різних видів інформації, поєднуючи текст, звук, графіку, ефекти моделювання тощо. У зв’язку з цим виникає необхідність розробки теоретико-методичних засад використання мультимедійних технологій у освітньому процесі в закладах освіти. Мультимедіа впливає на учнів через різні канали сприйняття, такі як слуховий, зоровий та руховий, а також викликає певні емоційні переживання. Отже, враховуючи психолого-педагогічні особливості сприйняття та засвоєння знань, використання мультимедіа як виду інформації значно підвищує ефективність освітнього процесу за рахунок ущільнення, прискорення та раціоналізації подачі навчального матеріалу. Методологія дослідження базується на сучасних положеннях педагогічної науки і відображає взаємодію мультимедіа та використанням її у освітній діяльності в закладах освіти. Наукова новизна. Виокремлено та проаналізовано особливості мультимедіа як спектру інформаційних технологій та використання її в закладах освіти для підвищення ефективності освітнього процесу. Мета розділу полягає у теоретичному обґрунтуванні та практичному застосуванню мультимедіа як спектру інформаційних технологій для підвищення якості та ефективності освітнього процесу здобувачів освіти. Висновки. 1. Пріоритетне місце серед завдань закладів освіти посідає забезпечення та створення ефективного якісного освітнього процесу з використання мультимедіа. 2. Переваги використання мультимедійних технологій очевидні, це пов’язано з тим, що вони підвищують зацікавленість здобувачів освіти і гарантують активність на заняттях. Навчання з використанням мультимедійних засобів є одним з факторів успішного навчання, що надає здобувачам освіти впевненості та дозволяє їм досягти кращих результатів. 3. Мультимедійні презентації, тренажери, навчальні фільми, відеокліпи та навчальні ігри можуть бути використані для підвищення обізнаності здобувачів освіти та розвитку їхніх особистісних якостей. 4. Завдяки мультимедіа здобувачі освіти можуть краще розуміти інформацію, запам’ятовувати більше інформації, насолоджуватися атмосферою в класі, навчитися самостійно працювати з навчальною, довідковою та іншою літературою, підвищити свій рівень інформаційної культури, розвивати навички самоосвіти та розвивати творчі здібності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10481
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.