Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10458
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Носко, Микола Олексійович | - |
dc.contributor.author | Мехед, Ольга Борисівна | - |
dc.contributor.author | Дейкун, Микола Петрович | - |
dc.contributor.author | Шестакова, М. | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-23T10:29:27Z | - |
dc.date.available | 2025-01-23T10:29:27Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Носко М. О., Мехед О. Б., Дейкун М. О., Шестакова М. Використання технологій змішаного навчання при підготовці фахівців з громадського здоров’я. Наука і освіта, 2024. №3. С.46-52. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10458 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються основні умови використання технологій змішаного навчання при підготовці фахівців з громадського здоров’я. Змішане навчання, яке поєднує традиційні методи викладання з цифровими технологіями, стає все більш популярним у сучасній освіті. Проаналізовано переваги та виклики впровадження змішаного навчання в контексті підготовки фахівців з громадського здоров’я. Серед основних переваг виділяються гнучкість навчального процесу, можливість персоналізації навчання, а також підвищення мотивації та залученості студентів. Окрема увага приділена розробці інтерактивних навчальних матеріалів та використанню сучасних інформаційних технологій для підтримки освітнього процесу. Змішане навчання, як показано у статті, сприяє більш гнучкому та індивідуалізованому підходу до навчання, забезпечуючи студентів необхідними знаннями та практичними навичками. Розглянуто також виклики та перспективи впровадження таких технологій у систему освіти. Детальний аналіз показує, що використання змішаного навчання сприяє підвищенню мотивації студентів, розвитку їхніх самостійних навичок та здатності до критичного мислення. Таким чином, технології змішаного навчання є ефективним інструментом для підготовки висококваліфікованих фахівців у галузі громадського здоров’я. | en_US |
dc.publisher | Наука і освіта | en_US |
dc.subject | майбутні фахівці з громадського здоров’я | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | професійна діяльність | en_US |
dc.subject | технології змішаного навчання | en_US |
dc.title | Використання технологій змішаного навчання при підготовці фахівців з громадського здоров’я | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використання технологій змішаного навчання при підготовці фахівців з громадського здоров’я.pdf | 499.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.