Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1045
Назва: | Розвиток початкової освіти в Україні другої половини ХХ – початку ХХІ ст.: джерельна основа дослідження |
Автори: | Гавриленко, Тетяна Леонідівна |
Ключові слова: | історико-педагогічне дослідження розвиток початкової освіти джерело джерельна основа |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Педагогічний дискурс : зб. наук. пр. / Ін-т педагогіки НАПН України, Хмельниц. гуманітар.-пед. акад. Хмельницький, 2013. Вип. 15. С. 123–128. |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійсненна спроба систематизувати та проаналізувати джерельну основу дослідження проблеми розвитку початкової освіти в Україні другої половини ХХ – початку ХХІ ст. з позицій сучасної методології. Залежно від походження, змісту та наукової цінності виділено та схарактеризовано такі групи джерел: законодавчі та нормативні документи; матеріали педагогічних зʼїздів, науково-практичних конференцій, педагогічних читань, освітянських нарад; статистичні матеріали; навчальна та науково-методична література; матеріали періодичних видань. Зʼясовано, що визначені джерела широко представлені та зберігаються в архівних фондах. Підкреслено, що у процесі вивчення джерельної бази виявлено маловідомі й невідомі документи, матеріали, праці тощо, які будуть уведені в науковій обіг. Перспективи подальшого дослідження автор убачає в ґрунтовному аналізі такої групи джерел, як наукові праці учених-педагогів окресленого періоду. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1045 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
16.pdf | 282.61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.