Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1043
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHavrylenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2020-03-24T15:20:41Z-
dc.date.available2020-03-24T15:20:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1043-
dc.description.abstractThe article deals with the problem of primary education development in Ukraine dur‑ ing the period of emergence of democratic changes in social life in the mid‑1980s and early 1990. On the basis of analysed sources the author of the article has defined the characteristic tendencies of its development such as the change for a four-year primary education; the systematic schooling starting from the age of six; the revival of national primary schools, the development of the content of primary education on the basis of the new methodological principles; optimization of educational process organization, etc.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherEuropean Journal of Education and Applied Psychology. 2015. № 4. Р. 33–36.en_US
dc.subjectorganization and content of primary educationen_US
dc.subjectUkraineen_US
dc.subjectprimary education developmenten_US
dc.subjectstructureen_US
dc.subjecttendenciesen_US
dc.subjectjunior pupilsen_US
dc.titleTendencies of primary education development in Ukraine during the period of emergence of democratic changes in social life (1984–1991)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf483.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.