Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10403
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНоско, Микола Олексійович-
dc.contributor.authorМехед, Ольга Борисівна-
dc.contributor.authorМехед, Д. Б.-
dc.date.accessioned2024-11-22T11:12:52Z-
dc.date.available2024-11-22T11:12:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНоско М. О., Мехед О. Б., Мехед Д. Б. Особливості формування ІКТ-компетентностей у майбутніх педагогів під час навчання у ЗВО. Проблеми та інновації професійної і технологічної освіти: реалії, досвід, перспективи : матеріали ІІ Міжн. наук.-практ. конф. (Чернігів, 2024 р.) Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2024. С 62-64.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10403-
dc.description.abstractЕфективне формування ІКТ-компетентностей є комплексним процесом, що вимагає системного підходу у закладах вищої освіти. Включення ІКТ у всі етапи навчання та активна роль викладачів є важливими факторами у цьому процесі. Розвинені ІКТкомпетентності надають майбутнім педагогам необхідні знання і навички для використання технологій у професійній діяльності, сприяючи підвищенню якості освіти.en_US
dc.publisherПроблеми та інновації професійної і технологічної освіти: реалії, досвід, перспективи : матеріали ІІ Міжн. наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectІКТ-компенетністьen_US
dc.subjectмайбутні педагогиen_US
dc.subjectзаклади вищої освітиen_US
dc.titleОсобливості формування ІКТ-компетентностей у майбутніх педагогів під час навчання у ЗВОen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.