Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10395
Назва: Казкотерапія як метод роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах війни
Автори: Нікітіна, Наталія Петрівна
Ключові слова: казка
казкотерапія
травми війни
діти
реабілітація
Дата публікації: 2024
Видавництво: New Inception : науковий журнал
Бібліографічний опис: Нікітіна Н. П. Казкотерапія як метод роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах війни. NEW INCEPTION : науковий журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2024. № 1-2 (15-16). С. 26-35.
Короткий огляд (реферат): Мета статті – визначити та систематизувати зміст казкотерапії як метод допомоги дітям дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах війни. Методи дослідження. Для дослідження поставленої мети застосовувалися теоретичні методи, а саме: узагальнення, аналіз та систематизація вітчизняної та зарубіжної літератур з метою вивчення означеної проблеми та запропонованих шляхів щодо її розв’язання в психолого-педагогічній науковій думці. Наукова новизна цієї розвідки полягає в тому, що зроблено спробу розглянути застосування методу казкотерапії провідними європейськими фахівцями. Наголошено, що в різних країнах використовують цей метод залежно від рівня розвитку суспільства, відповідно і від ментального здоров’я та проблем населення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10395
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нікітіна_Казкотерапія.pdf459.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.