Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1037
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриленко, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-03-24T15:05:30Z-
dc.date.available2020-03-24T15:05:30Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1037-
dc.description.abstractУ статті аналізуються причини, хід та результати реформування змісту початкової освіти в Українській РСР у період структурної перебудови загальноосвітньої школи, переходу її першої ланки до трирічного терміну навчання. Висвітлено діяльність загальносоюзної та республіканської комісій із розробки змісту початкової освіти. Закцентовано увагу на експериментальних дослідженнях нових навчальних планів, програм та підручників для початкових класів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2014. Вип. 119. С. 35–39.en_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectзміст початкової освітиen_US
dc.subjectреформуванняen_US
dc.subjectнавчальні планиen_US
dc.subjectпрограмиen_US
dc.subjectпідручникиen_US
dc.subjectтрирічна початкова школаen_US
dc.subjectУкраїнська РСРen_US
dc.titleРЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНСЬКІЙ РСР У 60-х – НА ПОЧАТКУ 70-х РОКІВ ХХ ст.: ПРИЧИНИ, ХІД, НАСЛІДКИen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf255.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.