Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1037
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гавриленко, Тетяна Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-24T15:05:30Z | - |
dc.date.available | 2020-03-24T15:05:30Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1037 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізуються причини, хід та результати реформування змісту початкової освіти в Українській РСР у період структурної перебудови загальноосвітньої школи, переходу її першої ланки до трирічного терміну навчання. Висвітлено діяльність загальносоюзної та республіканської комісій із розробки змісту початкової освіти. Закцентовано увагу на експериментальних дослідженнях нових навчальних планів, програм та підручників для початкових класів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2014. Вип. 119. С. 35–39. | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | зміст початкової освіти | en_US |
dc.subject | реформування | en_US |
dc.subject | навчальні плани | en_US |
dc.subject | програми | en_US |
dc.subject | підручники | en_US |
dc.subject | трирічна початкова школа | en_US |
dc.subject | Українська РСР | en_US |
dc.title | РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНСЬКІЙ РСР У 60-х – НА ПОЧАТКУ 70-х РОКІВ ХХ ст.: ПРИЧИНИ, ХІД, НАСЛІДКИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10.pdf | 255.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.