Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10374
Назва: Використання елементів STEM-освіти для формування позитивної мотивації учнів початкових класів в умовах невизначеного часу
Автори: Богдан, Тетяна Миколаївна
Коваль, Вікторія Олександрівна
Ключові слова: STEM-освіта
формування позитивної мотивації
літня школа «Чернігів – це Ми»
учні початкової школи
Дата публікації: 2023
Видавництво: Збірник тез доповідей за матеріалами міжнародної науково-методичної конференції «Технологічне забезпечення STEM-освіти в умовах підготовки фахівця природничо-математичного напряму»
Бібліографічний опис: Богдан Т. М.,Коваль В. О. Використання елементів STEM-освіти для формування позитивної мотивації учнів початкових класів в умовах невизначеного часу. Збірник тез доповідей за матеріалами міжнародної науково-методичної конференції «Технологічне забезпечення STEM-освіти в умовах підготовки фахівця природничо-математичного напряму» присвяченої 105-й річниці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023. С. 167-169.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається вплив STEM-освіти на формування позитивної мотивації до навчання учнів початкової школи. Розкриваються причини зниження мотивації, визначаються шляхи подолання описаної проблеми. На прикладі роботи літньої школи «Чернігів – це Ми» показано можливість використання STEM-освіти у роботі з дітьми в умовах невизначеного часу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10374
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.