Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10374
Назва: | Використання елементів STEM-освіти для формування позитивної мотивації учнів початкових класів в умовах невизначеного часу |
Автори: | Богдан, Тетяна Миколаївна Коваль, Вікторія Олександрівна |
Ключові слова: | STEM-освіта формування позитивної мотивації літня школа «Чернігів – це Ми» учні початкової школи |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Збірник тез доповідей за матеріалами міжнародної науково-методичної конференції «Технологічне забезпечення STEM-освіти в умовах підготовки фахівця природничо-математичного напряму» |
Бібліографічний опис: | Богдан Т. М.,Коваль В. О. Використання елементів STEM-освіти для формування позитивної мотивації учнів початкових класів в умовах невизначеного часу. Збірник тез доповідей за матеріалами міжнародної науково-методичної конференції «Технологічне забезпечення STEM-освіти в умовах підготовки фахівця природничо-математичного напряму» присвяченої 105-й річниці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023. С. 167-169. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається вплив STEM-освіти на формування позитивної мотивації до навчання учнів початкової школи. Розкриваються причини зниження мотивації, визначаються шляхи подолання описаної проблеми. На прикладі роботи літньої школи «Чернігів – це Ми» показано можливість використання STEM-освіти у роботі з дітьми в умовах невизначеного часу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10374 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використання елементів STEM-освіти для формування позитивної мотивації учнів початкових класів в умовах невизначеного часу.pdf | 246.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.