Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10373
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Богдан, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Коваль, Вікторія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-08T10:37:06Z | - |
dc.date.available | 2024-11-08T10:37:06Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Богдан Т.М., Коваль В.О. Використання елементів STEM-освіти для формування позитивної мотивації учнів. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / [редкол.: С.В. Оптасюк (голова, наук. ред.) та ін.]. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023. Вип С. 90-94. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10373 | - |
dc.description.abstract | В умовах реформування освіти важливого значення набуває застосування інноваційних освітніх трендів, до яких належить STEM-освіта. У статті проаналізовано основні документи впровадження STEMосвіти в сучасний український педагогічний простір, визначено сутність понять «мотивація до навчання» та «STEM-освіта». Розкрито досвід застосування елементів STEM-освіти для формування позитивної мотивації школярів під час літньої школи «Чернігів – це Ми!» у Національному університеті «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка. Представлено фрагменти майстер-класів із застосуванням елементів STEM-освіти: «Виготовлення паперу із вторинної сировини», «Світ під мікроскопом», «Малювання квітами та ягодами», «Робимо вічний ліхтарик», «Гігантські мильні бульбашки». Проведення майстер-класів з елементами STEMосвіти показало, що отримані знання дитина активно використовує у повсякденному житті, розвиває критичне мислення, вміння знаходити альтернативні шляхи вирішення проблеми; з’являється впевненість у власних силах, активізується інтерес до знаходження додаткової природничої та технічної інформації, а, й відповідно, зростає позитивна мотивації до навчання. | en_US |
dc.publisher | Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна | en_US |
dc.subject | STEM-освіта | en_US |
dc.subject | формування позитивної мотивації | en_US |
dc.subject | літня школа | en_US |
dc.subject | майстер-класи | en_US |
dc.title | Використання елементів STEM-освіти для формування позитивної мотивації учнів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використання елементів STEM-освіти для формування позитивної мотивації учнів.pdf | 352.99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.