Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10370
Назва: Наступність у формуванні екологічної компетентності дітей дошкільного і молодшого шкільного віку засобами куточку живої природи
Автори: Кисла, Оксана Федосіївна
Коваль, Вікторія Олександрівна
Ключові слова: екологічна компетентність
куточок живої природи
наступність
діти дошкільного віку
молодші школярі
Дата публікації: 2023
Видавництво: Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти: збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції
Бібліографічний опис: Кисла О.Ф., Коваль В.О. Наступність у формуванні екологічної компетентності дітей дошкільного і молодшого шкільного віку засобами куточку живої природи. Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти: збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 28-29 березня 2023 р.) / за ред. О.П. Демченко, Н.О. Пахальчук; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, факультет дошкільної і початкової освіти імені Валентини Волошиної. Вінниця : ТОВ «МеркьюріПоділля», 2023. Вип. 12. С.452-456.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано роль куточку живої природи як важливої складової освітнього середовища у формуванні екологічної компетентності дітей дошкільного віку і молодших школярів. Визначено основні напрями діяльності дошкільників і молодших школярів у куточку природи, проаналізовано зміст підручників «Я досліджую світ».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10370
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.