Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1037
Назва: РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНСЬКІЙ РСР У 60-х – НА ПОЧАТКУ 70-х РОКІВ ХХ ст.: ПРИЧИНИ, ХІД, НАСЛІДКИ
Автори: Гавриленко, Тетяна Леонідівна
Ключові слова: молодші школярі
зміст початкової освіти
реформування
навчальні плани
програми
підручники
трирічна початкова школа
Українська РСР
Дата публікації: 2014
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2014. Вип. 119. С. 35–39.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються причини, хід та результати реформування змісту початкової освіти в Українській РСР у період структурної перебудови загальноосвітньої школи, переходу її першої ланки до трирічного терміну навчання. Висвітлено діяльність загальносоюзної та республіканської комісій із розробки змісту початкової освіти. Закцентовано увагу на експериментальних дослідженнях нових навчальних планів, програм та підручників для початкових класів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1037
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf255.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.