Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1033
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриленко, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-03-24T14:55:23Z-
dc.date.available2020-03-24T14:55:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1033-
dc.description.abstractНині, в умовах запуску багатопланової реформи початкової загальної освіти, розроблення плану реалізації концепції “Нова українська школа”, закономірним видається вивчення історико-педагогічного досвіду реформування освіти в добу Української революції 1917–1921 рр. У цей складний у політичному та соціально-економічному плані історичний період українські освітяни в ході громадсько-освітнього діалогу створювали модель нової української школи. Активним учасником цього процесу був відомий український учений-педагог, громадський діяч, бібліотекознавець С. Сірополко (1872–1959).-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherГавриленко Т. Л. C. О. Сірополко про Нову українську початкову школу. Розвиток освіти в добу Української революції (1917–1921). Розділ. 4. Постаті освітян доби Української революції : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. семінару, 17 трав. 2017 р. / ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського та ін. Київ, 2017. С. 66–68.en_US
dc.subjectС. Сірополкоen_US
dc.subjectнова українська початкова школаen_US
dc.titleC. О. Сірополко про Нову українську початкову школуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
C. О. Сірополко про Нову українську початкову школу.pdf383.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.