Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10226
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лось, Олександр Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-17T12:39:16Z | - |
dc.date.available | 2024-09-17T12:39:16Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Лось О. В. Комплексне використання засобів наочності учнями закладу професійно-технічної освіти у професійному навчанні : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студента 65 групи, спец. 015.37 Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології) / керівник: д. пед. н., проф. В. М. Ребенок / Навчально-науковий інститут професійної освіти та технологій, Кафедра професійної освіти та безпеки життєдіяльності. Чернігів, 2023. 105 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10226 | - |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження. Одним із головних напрямів модернізації освіти в Україні є створення якісно нової професійно-технічної школи – школи життєтворчості й самореалізації особистості, в якій утверджується бажання і вміння навчатися впродовж життя. Бурхливий розвиток новітніх систем та засобів створення, збереження і обробки інформаційного потоку в світі докорінно змінив стратегію, напрями та ієрархію суспільних цінностей буття. Інформаційно-комп'ютерні системи активно поширилися на різноманітні сфери життєдіяльності людини, серед яких освітня галузь. Факт входження в сучасне життя ІКТ не може не відобразитися на процесах, які беруть участь у створенні нових засад в освітній діяльності. У концепції розвитку професійно-технічної освіти зазначається, що одним із основних аспектів реформування освіти є впровадження в навчально-виховний процес сучасних педагогічних і науково-методичних досягнень, а одним із основних шляхів удосконалення змісту освіти є широке застосування засобів наочності. | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | наочність | en_US |
dc.subject | професійно-технічна освіта | en_US |
dc.subject | професійне навчання | en_US |
dc.title | Комплексне використання засобів наочності учнями закладу професійно-технічної освіти у професійному навчанні | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 015.37 Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лось. Комплексне використання.pdf | 579.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.