Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10221
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБуглак, Сергій Миколайович-
dc.date.accessioned2024-09-17T09:05:24Z-
dc.date.available2024-09-17T09:05:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБуглак С. М. Формування професійного іміджу майбутнього викладача спецтехнологій закладу професійно-технічної освіти : кваліфікаційна р-та освітнього ступеня «магістр», студента 64 групи, спец. 015.38 Професійна освіта (транспорт) / керівник: д. пед. н., проф. О. М. Торубара / Навчально-науковий інститут професійної освіти та технологій, Кафедра професійної освіти та безпеки життєдіяльності. Чернігів, 2023. 84 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10221-
dc.description.abstractАктуальність дослідження. Зростаюча потреба суспільства у кваліфікованих педагогічних кадрах, висунула на перше місце завдання підвищення якості підготовки випускників вищої професійної школи, виховання нового типу викладача-професіонала, мобільного, що має певними конкурентними перевагами, здатного знайти й реалізувати себе в професії. Конкурентоздатність й мобільність випускників закладів вищої освіти підвищуються за рахунок самореалізації свого позитивного професіонального образу, ефективного формування концепції фахівця й адекватного іміджу.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectпрофесійний іміджen_US
dc.subjectмайбутній викладач спецтехнологійen_US
dc.subjectспецтехнологіїen_US
dc.subject, заклад професійно-технічної освіти (ЗПТО)en_US
dc.titleФормування професійного іміджу майбутнього викладача спецтехнологій закладу професійно-технічної освітиen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 015.38 "Професійна освіта (Транспорт)"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Буглак. Формування професійного іміджу.pdf573.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.