Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10220
Назва: Психолого-педагогічні аспекти формування технічного мислення учнів в закладі професійно-технічної освіти у процесі вивчення фахових дисциплін
Автори: Пустовойт, Віталій Олександрович
Ключові слова: психолого-педагогічні аспекти
технічне мислення
професійно-технічна освіта
спецтехнології
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Пустовойт В. О. Психолого-педагогічні аспекти формування технічного мислення учнів в закладі професійно-технічної освіти у процесі вивчення фахових дисциплін : випускна робота магістра, студента 63 групи, спец. 015.38 Професійна освіта (транспорт) / керівник: д. пед. н., проф. В. М. Ребенок / Навчально-науковий інститут професійної освіти та технологій, Кафедра професійної освіти та безпеки життєдіяльності. Чернігів, 2021. 94 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження. Вимоги, які визначає науково-технічний прогрес перехідного періоду розвитку суспільства України, полягають у забезпеченні як кількісного так і якісного стрибка творчого пошуку методів розвитку технічних систем. Вимоги до професійної підготовки майбутнього викладача, що визначено Державним освітнім стандартом професійної освіти – вміння здійснювати розвиток особистості учня в процесі навчання, аналізувати власну діяльність з метою її вдосконалення та підвищення своєї кваліфікації, здійснювати проектну діяльність – припускають цілеспрямований розвиток особистості викладача. Мета дослідження – виділити компоненти технічного мислення і на їх основі розробити систему завдань, що сприяє ефективному розвитку у майбутнього робітника.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10220
Розташовується у зібраннях:спец.: 015.38 "Професійна освіта (Транспорт)"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пустовойт. Психолого-педагогічні аспекти.pdf690.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.