Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10200
Назва: Підтримуючі підходи у роботі з дітьми, які переживають травматичний стрес
Автори: Завацька, Людмила Миколаївна
Ключові слова: травматичний стрес
підтримуючі підходи
складні ситуації
робота з дітьми
підтримка сім’ї
благополуччя
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чотирнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: матеріали
Бібліографічний опис: Завацька Л. М. Підтримуючі підходи у роботі з дітьми, які переживають травматичний стрес. Чотирнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: матеріали Міжнар. наук. конф. (26 квітня 2024 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Н. І. Зайченко. Т.2. Соціальна робота та педагогіка. Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2024.С. 46-50.
Короткий огляд (реферат): У публікації розглядаються сутність та особливості підтримуючих підходів у роботі з дітьми, які переживають травматичний стрес. Аналізуються ситуацій підвищеного ризику, що можуть викликати появу травматичного стресу. Запропоновано використання концепції Well-being у комплексному підході навчання дітей конструктивним способам поведінки у складних ситуаціях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10200
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підтримуючі підходи у роботі з дітьми.pdf368.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.