Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1019
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриленко, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-03-24T14:28:11Z-
dc.date.available2020-03-24T14:28:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1019-
dc.description.abstractНині, в умовах реалізації ключової освітньої реформи – створення Нової української школи – закономірним є звернення до історико-педагогічного досвіду першого десятиліття державної незалежності України. Саме в цей період відбувалися: активний законотворчий процес в освітній галузі, оновлення змісту освіти, трансформації в організації початкової освіти на засадах демократизму, гуманізму, дитиноцентризму, національної спрямованості.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherОсвітній дискурс. Гуманітарні науки : зб. наук. пр. / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. Київ, 2019. Вип. 10. С. 59–83.en_US
dc.subjectпочаток систематичного шкільного навчанняen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectорганізаційні трансформаціїen_US
dc.subjectтипи закладів загальної середньої освітиen_US
dc.subjectтривалість початкової освітиen_US
dc.titleОРГАНІЗАЦІЙНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ СИСТЕМИ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В ПЕРШЕ ДЕСЯТИЛІТТЯ ДЕРЖАВНОЇ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНІ (1991-2001)en_US
dc.title.alternativeORGANIZATIONAL TRANSFORMATIONS OF THE ELEMENTARY EDUCATION SYSTEM IN THE FIRST DECADE OF STATE INDEPENDENCE OF UKRAINE (1991-2001)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf644.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.