Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10196
Назва: Диспут як форма вивчення літератури
Автори: Жила, Світлана Олексіївна
Ключові слова: диспут
дискусія
вимоги до дискусії
функції диспуту
активна форма вивчення літератури
Дата публікації: 2024
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Жила С. Диспут як форма вивчення літератури. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 27 (183) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2024. С. 161-168. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Мета статті – схарактеризувати диспут як форму вивчення літератури в закладах вищої освіти, розкрити специфіку діалогічної діяльності суб’єктів цієї навчальної форми, визначити основні функції диспуту, проаналізувати методику його підготовки та проведення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10196
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жила. Диспут як форма.pdf341.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.