Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10146
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гапоненко, Дмитро Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-09T12:27:56Z | - |
dc.date.available | 2024-07-09T12:27:56Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Гапоненко Д. І. Особливості освітнього процесу в Національному університеті «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка за результатами опитування студентів. Десяті Сіверянські соціально-психологічні читання: матер. Міжн. наук. конференції (29 листопада 2019 року, м. Чернігів) / за наук. ред. О. Ю. Дроздова, І. І. Шлімакової. Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2020. С. 58-60. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10146 | - |
dc.description.abstract | Сучасний стан і тенденції розвитку вищої освіти в Україні ставлять на порядок денний нові проблеми, пов’язані з необхідністю вдосконалення освітнього процесу. Згідно Закону «Про вищу освіту» від 1 липня 2014 р. зменшилося аудиторне навантаження викладачів і студентів, що призвело до оптимізації і об’єднання низки навчальних курсів. Окрім того, значний вплив на зміни у вищій освіті справила ратифікація Угоди про асоціацію Україна – ЄС. У зв’язку з цим, питання професійної підготовки майбутніх фахівців вийшло за межі суто механічних змін у навчальних планах і структурах предметів, що вивчаються. Разом з тим, ефективне функціонування системи освіти і її інтеграція у європейський простір неможлива без урахування думки учасників освітнього процесу. | en_US |
dc.description.abstract | Сучасний стан і тенденції розвитку вищої освіти в Україні ставлять на порядок денний нові проблеми, пов’язані з необхідністю вдосконалення освітнього процесу. Згідно Закону «Про вищу освіту» від 1 липня 2014 р. зменшилося аудиторне навантаження викладачів і студентів, що призвело до оптимізації і об’єднання низки навчальних курсів. Окрім того, значний вплив на зміни у вищій освіті справила ратифікація Угоди про асоціацію Україна – ЄС. У зв’язку з цим, питання професійної підготовки майбутніх фахівців вийшло за межі суто механічних змін у навчальних планах і структурах предметів, що вивчаються. Разом з тим, ефективне функціонування системи освіти і її інтеграція у європейський простір неможлива без урахування думки учасників освітнього процесу. | en_US |
dc.publisher | Десяті Сіверянські соціально-психологічні читання: матер. Міжн. наук. конференції | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | НУЧК імені Т.Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | НУЧК імені Т.Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | майбутній фахівець | en_US |
dc.title | Особливості освітнього процесу в Національному університеті «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка за результатами опитування студентів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.