Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10141
Назва: Особливості сприйняття соціальної реклами населенням м. Чернігова
Автори: Гапоненко, Дмитро Іванович
Ключові слова: соціальна реклама
м. Чернігів
дорослого населення
соціологічне дослідження
Дата публікації: 2016
Видавництво: Сьомі сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Всеукраїнської наукової конференції
Бібліографічний опис: Гапоненко Д. Особливості сприйняття соціальної реклами населенням м. Чернігова. Сьомі сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Всеукраїнської наукової конференції (14 грудня 2016 р., м. Чернігів) / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка / відп. ред. Т. С. Панченко. Чернігів : Десна Поліграф, 2016. С. 33–35.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано результати соціологічного дослідження, проведеного у березні 2016 р. з метою виявлення ефективності, сприйняття і ставлення дорослого населення м. Чернігова до соціальної реклами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10141
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.