Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10141
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГапоненко, Дмитро Іванович-
dc.date.accessioned2024-07-04T09:29:12Z-
dc.date.available2024-07-04T09:29:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГапоненко Д. Особливості сприйняття соціальної реклами населенням м. Чернігова. Сьомі сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Всеукраїнської наукової конференції (14 грудня 2016 р., м. Чернігів) / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка / відп. ред. Т. С. Панченко. Чернігів : Десна Поліграф, 2016. С. 33–35.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10141-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано результати соціологічного дослідження, проведеного у березні 2016 р. з метою виявлення ефективності, сприйняття і ставлення дорослого населення м. Чернігова до соціальної реклами.en_US
dc.publisherСьомі сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Всеукраїнської наукової конференціїen_US
dc.subjectсоціальна рекламаen_US
dc.subjectм. Чернігівen_US
dc.subjectдорослого населенняen_US
dc.subjectсоціологічне дослідженняen_US
dc.titleОсобливості сприйняття соціальної реклами населенням м. Черніговаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.