Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1011
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСилко, Євгеній Миколайович-
dc.date.accessioned2020-03-24T13:57:48Z-
dc.date.available2020-03-24T13:57:48Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationСилко Є.М. Ідея єдності людини і природи як педагогічна технологія естетичного розвитку особистості педагога-художника. Крымские диалоги: культура, искусство, образование. Сімферополь : КРП Издательство "Крымучпедгиз", 2009. Вып. 3. С. 67 – 69.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1011-
dc.description.abstractУ статті єдність Людини з Природою через естетичне виховання особистості розглядається як духовна, висока сторона взаємодії, яка поряд з іншими аспектами складає цілісність даної єдності.en_US
dc.publisherСімферополь : КРП Издательство «Крымучпедгиз»en_US
dc.subjectідеяen_US
dc.subjectприродаen_US
dc.subjectлюдинаen_US
dc.subjectпедагогікаen_US
dc.subjectтехнологіяen_US
dc.subjectестетичний розвитокen_US
dc.titleІдея єдності людини і природи як педагогічна технологія естетичного розвитку особистості педагога-художника.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.