Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10119
Назва: | Колізії соціально-виховної реальності в іспаномовному дискурсі постмодерну |
Автори: | Зайченко, Наталія Іванівна |
Ключові слова: | постмодернізм соціально-виховна практика Х. Тедеско іспанський постмодерн |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Педагогіка в Україні та за кордоном : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. |
Бібліографічний опис: | Зайченко Н. І. Колізії соціально-виховної реальності в іспаномовному дискурсі постмодерну. Педагогіка в Україні та за кордоном : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 28–29 листопада 2014 р.). Херсон : Гельветика, 2014. C. 80–84. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний стан суспільства, науки, культури був у 1970-х роках окреслений французьким філософом Ж.-Ф. Ліотаром як «стан постмодерну». Ідейними витоками постмодернізму були: ідеологія «нових лівих» – рух середини 1960-х років, представлений насамперед у неомарксизмі франкфуртської школи (Г. Маркузе, Т. Адорно, М. Хоркхаймер), що виступив з критикою капіталізму як репресивної цивілізації та з проектом контркультури з її неприйняттям усіляких заборон; ряд соціальних рухів, спрямованих проти існуючих у розвинутих країнах соціальних інститутів (рух антипсихіатрії в Італії, Англії, рух антипедагогіки у Німеччині), тощо [1, с. 408-409]. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10119 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Колізії соціально-виховної реальності.pdf | 308.35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.