Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10119
Назва: Колізії соціально-виховної реальності в іспаномовному дискурсі постмодерну
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: постмодернізм
соціально-виховна практика
Х. Тедеско
іспанський постмодерн
Дата публікації: 2014
Видавництво: Педагогіка в Україні та за кордоном : матеріали міжнар. наук.-практ. конф.
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Колізії соціально-виховної реальності в іспаномовному дискурсі постмодерну. Педагогіка в Україні та за кордоном : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 28–29 листопада 2014 р.). Херсон : Гельветика, 2014. C. 80–84.
Короткий огляд (реферат): Сучасний стан суспільства, науки, культури був у 1970-х роках окреслений французьким філософом Ж.-Ф. Ліотаром як «стан постмодерну». Ідейними витоками постмодернізму були: ідеологія «нових лівих» – рух середини 1960-х років, представлений насамперед у неомарксизмі франкфуртської школи (Г. Маркузе, Т. Адорно, М. Хоркхаймер), що виступив з критикою капіталізму як репресивної цивілізації та з проектом контркультури з її неприйняттям усіляких заборон; ряд соціальних рухів, спрямованих проти існуючих у розвинутих країнах соціальних інститутів (рух антипсихіатрії в Італії, Англії, рух антипедагогіки у Німеччині), тощо [1, с. 408-409].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10119
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колізії соціально-виховної реальності.pdf308.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.