Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10105
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкорик, Тамара Володимирівна-
dc.contributor.authorМіненок, Антоніна Олексіївна-
dc.date.accessioned2024-06-21T10:38:47Z-
dc.date.available2024-06-21T10:38:47Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСкорик Т., Міненок А. Психолого-педагогічні основи розвитку художньо-творчого мислення у процесі мистецької діяльності. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 26 (182) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2024. С. 207-212. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10105-
dc.description.abstractУ статті розкрито та обґрунтовано сучасні наукові підходи до проблеми формування художньо-образного мислення учнів у процесі мистецької діяльності, визначені шляхи та перспективи вирішення вказаної проблеми. Проаналізовано особливості розвитку художньо-творчого мислення, творчих здібностей учнів засобами мистецтв у процесі їхньої освітньої діяльності. Художньо-творче мислення характеризується емоційно-почуттєвим оформленням, образною наочністю й забезпечує розуміння або створення художнього образу. Творчі здібності розглядаються як індивідуально-психологічні здібності людини, що відповідають вимогам творчої діяльності і є умовою її успішного виконання, пов’язуються зі створенням нового, оригінального продукту, з пошуком нових засобів діяльності тощо. Мистецтво як частина духовного життя, як людини, так і суспільства, та в цілому є універсальним продуктом творчої діяльності всіх поколінь, що визначає його універсальний характер у становленні всіх сторін особистості та має визначальний вплив на розвиток художньо-творчого мислення. Мета роботи – розкрити та визначити психолого-педагогічні особливості розвитку художньо-творчого мислення учнів у процесі мистецької діяльності.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум»en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectмистецька діяльністьen_US
dc.subjectхудожньо-творче мисленняen_US
dc.subjectобразне мисленняen_US
dc.subjectтворчі здібностіen_US
dc.subjectзасоби мистецтваen_US
dc.subjectтворча активність учнівen_US
dc.titleПсихолого-педагогічні основи розвитку художньо-творчого мислення у процесі мистецької діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скорик Т., Міненок А..pdf401.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.