Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10105
Назва: | Психолого-педагогічні основи розвитку художньо-творчого мислення у процесі мистецької діяльності |
Автори: | Скорик, Тамара Володимирівна Міненок, Антоніна Олексіївна |
Ключові слова: | мистецька діяльність художньо-творче мислення образне мислення творчі здібності засоби мистецтва творча активність учнів |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» |
Бібліографічний опис: | Скорик Т., Міненок А. Психолого-педагогічні основи розвитку художньо-творчого мислення у процесі мистецької діяльності. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 26 (182) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2024. С. 207-212. (Серія: Педагогічні науки) |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито та обґрунтовано сучасні наукові підходи до проблеми формування художньо-образного мислення учнів у процесі мистецької діяльності, визначені шляхи та перспективи вирішення вказаної проблеми. Проаналізовано особливості розвитку художньо-творчого мислення, творчих здібностей учнів засобами мистецтв у процесі їхньої освітньої діяльності. Художньо-творче мислення характеризується емоційно-почуттєвим оформленням, образною наочністю й забезпечує розуміння або створення художнього образу. Творчі здібності розглядаються як індивідуально-психологічні здібності людини, що відповідають вимогам творчої діяльності і є умовою її успішного виконання, пов’язуються зі створенням нового, оригінального продукту, з пошуком нових засобів діяльності тощо. Мистецтво як частина духовного життя, як людини, так і суспільства, та в цілому є універсальним продуктом творчої діяльності всіх поколінь, що визначає його універсальний характер у становленні всіх сторін особистості та має визначальний вплив на розвиток художньо-творчого мислення. Мета роботи – розкрити та визначити психолого-педагогічні особливості розвитку художньо-творчого мислення учнів у процесі мистецької діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10105 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Скорик Т., Міненок А..pdf | 401.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.