Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10085
Назва: Регіональний фактор реалізації університетських освітніх програм бакалаврського рівня “Соціальне виховання” в Іспанії
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: підготовка соціальних педагогів
Іспанське Королівство
освітня програма “Соціальне виховання”
Дата публікації: 2022
Видавництво: International scientific conference “Development of scientific space in the context of global changes”: conference proceedings
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Регіональний фактор реалізації університетських освітніх програм бакалаврського рівня “Соціальне виховання” в Іспанії. International scientific conference “Development of scientific space in the context of global changes”: conference proceedings, November 25–26, 2002. Riga, Latvia: “Baltija Publishing”, 2022. P. 50–53.
Короткий огляд (реферат): В Іспанському Королівстві понад 30 університетів здійснюють підготовку соціальних педагогів. Університетські освітні програми бакалаврського рівня «Соціальне виховання» – неоднакові, і здебільшого відмінності в реалізації цих освітніх програм обумовлені регіональним фактором. Відповідно до Органічного Закону «Про університети» 6/2001 від 21 грудня 2001 року університети є або державними, або приватними (ст. 3) [1, с. 15]; університетське навчання зорганізовано за трьома циклами – grado, master, doctorado (ст. 37) [1, с. 27]; університети наділені автономіями, їхня діяльність заснована на принципі академічної свободи, що виявляється в свободах кафедр, досліджень та навчання (ст. 2) [1, с. 14].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10085
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.