Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10084
Назва: The search for eternal meanings in the theoretical pedagogy of the mid– 19th century: Spanish – Ukrainian parallels
Інші назви: Пошук вічних смислів у теоретичній педагогіці середини хіх ст.: іспано-українські паралелі
Автори: Zaichenko, Nataliia
Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: теоретична педагогіка
середина ХІХ ст.
українська теоретична педагогіка
іспанська теоретична педагогіка
Дата публікації: 2023
Видавництво: International scientific conference “Modern science: processes of globalisation and transformation”: conference proceedings
Бібліографічний опис: Zaichenko N. The search for eternal meanings in the theoretical pedagogy of the mid– 19th century: Spanish – Ukrainian parallels. International scientific conference “Modern science: processes of globalisation and transformation”: conference proceedings, April 21–22, 2023. Riga, Latvia: “Baltija Publishing”, 2023. P. 114–117.
Короткий огляд (реферат): Теоретична педагогіка середини ХІХ ст. – вінець класичної філософсько-теологічної парадигми, закладеної ще середньовічними схоластами. Ідеалістичні концепції про виховання душі людини залишаються панівними, незважаючи на масштабні спроби «антропологізувати» й «онауковити» педагогіку. Славетний український педагог Костянтин Ушинський у книзі «Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології» (1868–1869 рр.) формулює провідне епохальне гасло: «Якщо педагогіка хоче виховувати людину в усіх відношеннях, то вона повинна перше пізнати її також в усіх відношеннях» [1, с. 199].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10084
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.