Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10082
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2024-06-19T08:07:35Z-
dc.date.available2024-06-19T08:07:35Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗайченко Н. І. Принципи професійного навчання “соціальних візитерів” у Латинській Америці в 1920-х роках. International scientific conference “Innovative projects and programs on psychology, pedagogy and education”: conference proceedings, December 10–11, 2021. Riga, Latvia: “Baltija Publishing”, 2021. P. 63–66.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10082-
dc.description.abstractУ 1920-х роках у латиноамериканському регіоні започатковується професійне навчання соціальних працівників. Заснування перших шкіл благочинної соціальної допомоги в країнах Латинської Америки (Чилі, Аргентина, Уругвай) було пов’язано зі своєрідним явищем «соціального візитерства». Гостро стояла проблема нестачі професійних кадрів соціальних помічників у галузі охорони здоров’я. Боротьба з інфекційними захворюваннями й епідеміями відбирала сили лікарів і медсестер, а хворі люди потребували постійного повсякденного догляду.en_US
dc.publisherInternational scientific conference “Innovative projects and programs on psychology, pedagogy and education”: conference proceedingsen_US
dc.subject“соціальні візитери”en_US
dc.subjectЛатинська Америка у 1920 рр.en_US
dc.subjectсоціальна допомогаen_US
dc.subjectосвітні закладиen_US
dc.titleПринципи професійного навчання “соціальних візитерів” у Латинській Америці в 1920-х рокахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.