Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10082
Назва: Принципи професійного навчання “соціальних візитерів” у Латинській Америці в 1920-х роках
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: “соціальні візитери”
Латинська Америка у 1920 рр.
соціальна допомога
освітні заклади
Дата публікації: 2021
Видавництво: International scientific conference “Innovative projects and programs on psychology, pedagogy and education”: conference proceedings
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Принципи професійного навчання “соціальних візитерів” у Латинській Америці в 1920-х роках. International scientific conference “Innovative projects and programs on psychology, pedagogy and education”: conference proceedings, December 10–11, 2021. Riga, Latvia: “Baltija Publishing”, 2021. P. 63–66.
Короткий огляд (реферат): У 1920-х роках у латиноамериканському регіоні започатковується професійне навчання соціальних працівників. Заснування перших шкіл благочинної соціальної допомоги в країнах Латинської Америки (Чилі, Аргентина, Уругвай) було пов’язано зі своєрідним явищем «соціального візитерства». Гостро стояла проблема нестачі професійних кадрів соціальних помічників у галузі охорони здоров’я. Боротьба з інфекційними захворюваннями й епідеміями відбирала сили лікарів і медсестер, а хворі люди потребували постійного повсякденного догляду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10082
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.