Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10068
Назва: Контроль освітніх досягнень майбутніх учителів у процесі професійної підготовки: функції, види, засоби
Автори: Лілік, Ольга Олександрівна
Бивалькевич, Леонід Мстиславович
Ключові слова: контроль
положення
професійна підготовка
заклади вищої освіти
майбутні учителі
здобувачі вищої освіти
Дата публікації: 2024
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Лілік О., Бивалькевич Л. Контроль освітніх досягнень майбутніх учителів у процесі професійної підготовки: функції, види, засоби. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 26 (182) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2024. С. 24-30. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Мета – схарактеризувати функції, види й засоби контролю освітніх досягнень майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. Методологія. У процесі наукового пошуку використано комплекс різних методів, які забезпечили вірогідність і об’єктивність дослідження, зокрема: аналіз нормативно-правової бази й наукової літератури – з метою визначення стану розробленості проблеми й перспектив її дослідження; зіставлення – для порівняння поглядів різних учених на проблему організації і здійснення контролю навчальних досягнень здобувачів вищої освіти в процесі професійної підготовки; індукції та дедукції, систематизації й узагальнення – для формулювання висновків. Дослідження здійснене на основі поєднання положень низки методологічних підходів, зокрема: компетентнісного (для визначення особливостей контролю за формуванням загальних і фахових компетентностей здобувачів вищої освіти в процесі професійної підготовки), діяльнісного (залучення здобувачів освіти до активної освітньої діяльності в процесі проходження ними контролю), особистісно орієнтованого (для врахування індивідуальних особливостей здобувачів вищої освіти під час організації і здійснення контрольних заходів).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10068
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лілік О., Бивалькевич Л..pdf657.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.