Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10068
Назва: | Контроль освітніх досягнень майбутніх учителів у процесі професійної підготовки: функції, види, засоби |
Автори: | Лілік, Ольга Олександрівна Бивалькевич, Леонід Мстиславович |
Ключові слова: | контроль положення професійна підготовка заклади вищої освіти майбутні учителі здобувачі вищої освіти |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» |
Бібліографічний опис: | Лілік О., Бивалькевич Л. Контроль освітніх досягнень майбутніх учителів у процесі професійної підготовки: функції, види, засоби. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 26 (182) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2024. С. 24-30. (Серія: Педагогічні науки) |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Мета – схарактеризувати функції, види й засоби контролю освітніх досягнень майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. Методологія. У процесі наукового пошуку використано комплекс різних методів, які забезпечили вірогідність і об’єктивність дослідження, зокрема: аналіз нормативно-правової бази й наукової літератури – з метою визначення стану розробленості проблеми й перспектив її дослідження; зіставлення – для порівняння поглядів різних учених на проблему організації і здійснення контролю навчальних досягнень здобувачів вищої освіти в процесі професійної підготовки; індукції та дедукції, систематизації й узагальнення – для формулювання висновків. Дослідження здійснене на основі поєднання положень низки методологічних підходів, зокрема: компетентнісного (для визначення особливостей контролю за формуванням загальних і фахових компетентностей здобувачів вищої освіти в процесі професійної підготовки), діяльнісного (залучення здобувачів освіти до активної освітньої діяльності в процесі проходження ними контролю), особистісно орієнтованого (для врахування індивідуальних особливостей здобувачів вищої освіти під час організації і здійснення контрольних заходів). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10068 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лілік О., Бивалькевич Л..pdf | 657.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.