Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10032
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПильник, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-06-05T09:19:03Z-
dc.date.available2024-06-05T09:19:03Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПильник В. О. Сучасні тенденції в ідентифікації обдарованості. Наскрізне використання здоров’язбережувальних технології в освітньому просторі закладу загальної середньої освіти. Обдарованість: методи діагностики та шляхи розвитку : матеріали науково-практичного онлайн-семінару (Київ, 23–26 травня 2024 року). Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2024. С. 410-412.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10032-
dc.description.abstractУ статті наведено сучасні тенденції в ідентифікації обдарованості серед дітей та молоді. Автори проаналізували основні методи та підходи до виявлення обдарованих особистостей, звертаючи увагу на психологічні, соціокультурні та освітні аспекти цього процесу. У статті також розглядаються сучасні технології та інструменти, що застосовуються для обліку та розвитку обдарованих дітей у шкільному та позашкільному середовищі. Результати дослідження вказують на необхідність комплексного підходу до ідентифікації обдарованості з урахуванням індивідуальних особливостей кожної особистості та сучасних вимог освітньої системи.en_US
dc.publisherОбдарованість: методи діагностики та шляхи розвитку : матеріали науково-практичного онлайн-семінаруen_US
dc.subjectідентифікація обдарованостіen_US
dc.subjectздобувачі освітиen_US
dc.subjectзаклади освітиen_US
dc.titleСучасні тенденції в ідентифікації обдарованостіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Природничо-математичний факультет



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.