Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1002
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янченко, Тамара Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-23T21:26:38Z | - |
dc.date.available | 2020-03-23T21:26:38Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1002 | - |
dc.description.abstract | Відповідність вітчизняної освітньо-виховної системи вимогам сучасного суспільного життя та європейським стандартам залежить від її переорієнтації на принципи педоцентризму, гуманізму та демократії. За таких умов дитина стає центром педагогічного процесу і загалом діяльності школи. Щоб забезпечити дитиноцентричні тенденції освіти та виховання, необхідно знати особливості розвитку дітей. Потреба у розумінні специфіки дитячого віку та індивідуальних особливостей дітей не є новою для педагогічної науки і практики. Так, комплексне дослідження дитинства є основним положенням педології – міждисциплінарної наукової галузі, що виникла у США у кінці ХІХ ст. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Проблеми сучасної педагогічної освіти. Ялта : Кримський гуманітарний університет, 2013. Випуск 39. Частина 4. С. 384–391. | en_US |
dc.subject | метод дослідження | en_US |
dc.subject | педологія | en_US |
dc.subject | дитина | en_US |
dc.subject | особистість | en_US |
dc.subject | розвиток | en_US |
dc.title | Методи дослідження дитини у зарубіжній педології кінця ХІХ – початку ХХ ст. | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методи дослідження дитини у зарубіжній педології кінця ХІХ – початку ХХ ст..pdf | 338.98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.