Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1002
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-23T21:26:38Z-
dc.date.available2020-03-23T21:26:38Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1002-
dc.description.abstractВідповідність вітчизняної освітньо-виховної системи вимогам сучасного суспільного життя та європейським стандартам залежить від її переорієнтації на принципи педоцентризму, гуманізму та демократії. За таких умов дитина стає центром педагогічного процесу і загалом діяльності школи. Щоб забезпечити дитиноцентричні тенденції освіти та виховання, необхідно знати особливості розвитку дітей. Потреба у розумінні специфіки дитячого віку та індивідуальних особливостей дітей не є новою для педагогічної науки і практики. Так, комплексне дослідження дитинства є основним положенням педології – міждисциплінарної наукової галузі, що виникла у США у кінці ХІХ ст.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherПроблеми сучасної педагогічної освіти. Ялта : Кримський гуманітарний університет, 2013. Випуск 39. Частина 4. С. 384–391.en_US
dc.subjectметод дослідженняen_US
dc.subjectпедологіяen_US
dc.subjectдитинаen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectрозвитокen_US
dc.titleМетоди дослідження дитини у зарубіжній педології кінця ХІХ – початку ХХ ст.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.