Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1002
Назва: Методи дослідження дитини у зарубіжній педології кінця ХІХ – початку ХХ ст.
Автори: Янченко, Тамара Василівна
Ключові слова: метод дослідження
педологія
дитина
особистість
розвиток
Дата публікації: 2013
Видавництво: Проблеми сучасної педагогічної освіти. Ялта : Кримський гуманітарний університет, 2013. Випуск 39. Частина 4. С. 384–391.
Короткий огляд (реферат): Відповідність вітчизняної освітньо-виховної системи вимогам сучасного суспільного життя та європейським стандартам залежить від її переорієнтації на принципи педоцентризму, гуманізму та демократії. За таких умов дитина стає центром педагогічного процесу і загалом діяльності школи. Щоб забезпечити дитиноцентричні тенденції освіти та виховання, необхідно знати особливості розвитку дітей. Потреба у розумінні специфіки дитячого віку та індивідуальних особливостей дітей не є новою для педагогічної науки і практики. Так, комплексне дослідження дитинства є основним положенням педології – міждисциплінарної наукової галузі, що виникла у США у кінці ХІХ ст.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1002
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.