Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1001
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янченко, Тамара Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-23T21:23:04Z | - |
dc.date.available | 2020-03-23T21:23:04Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1001 | - |
dc.description.abstract | Розвиток національної системи освіти у сучасній Україні характеризується прагненням до реформування й інтеграції до європейського культурного простору. За таких умов актуальним є вивчення особливостей розвитку педагогічної науки і практики у 20-ті роки ХХ ст., оскільки це був період становлення як нової педагогіки, наповненої реформаторським змістом, так і інших дитинознавчих наук, насамперед педології. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Історико-педагогічний альманах. 2014. № 1. С. 29–36. | en_US |
dc.title | Радянізація наукових положень педології в Україні у 20-ті роки ХХ ст. | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Радянізація наукових положень педології в Україні у 20-ті роки ХХ ст..pdf | 191.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.